دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام نشد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام نشد با بالاترین کیفیت
ترانه : علیرضا مرتضی قلی , ملودی : علی عبدالمالکی , تنظیم و میکس و مستر : امیر حیدری

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

..:: باز پخش ::..

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

خیلی دعا کردم نشد
مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین شرمندتم
رفتم که برگردم نشد
چشمام نمی بینه داداش بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد شرمنده مشکم خالیه
از ناقه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود
مشک آبروداری نکرد
دندون گرفتم عشق تو سینه سپرکردم نشد
خواستم علمداری کنم
رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد
خیلی دعا کردم نشد
مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین شرمندتم
رفتم که برگردم نشد
چشمام نمی بینه داداش بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد شرمنده مشکم خالیه
شرمنده مشکم خالیه
از ناقه افتادم زمین دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود
مشک آبروداری نکرد
دندون گرفتم عشق تو سینه سپرکردم نشد
خواستم علمداری کنم
رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد
رفتم که برگردم نشد

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام نشد

MP3 – 320

Ali Abdolmaleki – Nashod




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام نشد , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام نشد , ویژه ماه محرم و ایام سوگواری , دانلود آهنگ ایرانی , جدید , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ علی عبدالمالکی نشد , دانلود آهنگ محرم , دانلود آهنگ محرم علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ مذهبی جدید , دانلود آهنگ نشد , دانلود آهنگ نشد از علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ نشد با صدای علی عبدالمالکی , دانلود آهنگ های پاپ محرم , دانلود آهنگ ویژه ماه محرم , دانلود آهنگ ویژه محرم , متن آهنگ نشد علی عبدالمالکی , ویژه ماه محرم , ویژه محرم , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : یک شنبه 18 مهر 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی